Hoe werkt het?

 

 

 

Als u geïnteresseerd bent in één van onze kisten dan kunt u dit via het contactformulier laten weten of u kunt contact met ons opnemen via 06 46 31 31 77. Wij nemen uw aanvraag in behandeling en checken of  de gewenste kist op de door u gewenste datum nog vrij is. Mocht dit niet het geval zijn, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om eventueel een andere kist of een andere datum te kiezen.

 

Ongeveer 3 weken van te voren krijgt u de uitnodigingen van ons. Wij bespreken met u hoe u deze het liefst wilt ontvangen.

Eén week voor de feestdatum ontvangt u het draaiboek,  zodat u alvast voorbereidingen kunt treffen voor bijvoorbeeld de traktaties. Hiervoor vragen wij wel een aanbetaling van € 15.00. Als u eenmaal het draaiboek ontvangen heeft gaan wij ervan uit dat u de kist zult afnemen op de afgesproken datum.

 

De dag voor het feestje ontvangt u de kist volgens afspraak, zodat u alle voorbereidingen kunt treffen voor de grote dag.  Bij ontvangst van de kist nemen we de inhoud met u door en tekent u voor ontvangst en dat u op de hoogte bent van de algemene voorwaarden.  Tevens ontvangen wij van u het resterende huur bedrag in contanten en de borgsom van €50.00.

 

Volgens afspraak zorgt u ervoor dat de kist compleet weer bij ons terug komt. Wederom controleren wij de inhoud en als blijkt dat alles netjes en compleet is krijgt u van ons de borg contant terug.